Movie Time :)

10:04 Irina 0 Comments


Lansat la sfarsitul lui 2009 a spart box-office-urile si in opinia mea e un super film cum nu am mai vazut de cativa ani.Nu am apucat sa-l vad la Imax in Cotroceni(rezervari full) dar l-am vazut la 3D in Plaza.
Am stat cat a tinut filmul nemiscata pe scaun si m-am simtit vrajita, parca era un basm modern cu zane, capcauni si printesa si printul bineinteles.O grafica superba care merita vazuta doar la 3D/Imax.
Cand deschid calculatorul la munca am pagina de start yahoo si vad cate un articol despre el(rasism, vaticanul l-a criticat) si-mi zic:"Shit!", niste sarlatani buni de nimic.E foarte adevarat ca filmul are un mesaj dar nu ce balmajesc ei:
-transmite un puternic mesaj ecologist; DA!pai ce nu are dreptate ca oamenii "lacomi ce sunt" distrug toate frumusetile Terrei pentru tot felul de metale si alte cele.Ca ar omora orice fiinta(inclusiv alta specie) pentru tampeniile lor.
Atatea comentarii de frica ca poate s-ar destepta cineva si i-ar arata cu degetul, i-ar acuza ca omoara planeta, ca poate in cateva mii de ani o sa stam atarnati cum arata prin filme pe cine stie ce nava hotarati sa cucerim o alta planeta si sa omoram si sa distrugem ce ne sta in cale.
In fine, pot spune ca imi place sa asociez acest film cu un documentar pe care l-am postat tot aici pe blog,as putea spune ca transmite cam acelasi mesaj si nu ce indruga alti indivizi incercand sa ne abata de la intelegerea adevaratului mesaj, anume pace, iubire de natura, de semeni,intelegerea naturii si aproprierea de ea......etc,etc.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...