Produse bune

00:16 Irina 0 Comments

Sunt produse luate de la Secom, in urma campaniei Buzzstore. Am avut mai mult de o luna la dispozitie sa le testez si pot spune ca sunt foarte multumita de uleiul de catina, de strugurel si de vitaminele Alive.
Crema peeling nu am putut-o testa datorita une iritatii pe care o am dar ii va veni si ei randul si voi revenii cu impresii.


Tot ce va intereseaza despre produs puteti vedea in fotografii. Tot ce va pot spune este ca la mine a unctionat si desi face fata portocalie , pielea mea este foare hidratata dimineata.

Strugurelul m-a ajutat sa trec de perioada in care aveam buzele foarte uscate datorita schimbarilor de temperatura. Eu l-am cumparat datorita aromei de mango :)

Vitaminele sunt extraordinare. M-au ajutat foarte mult la iesirea din iarna, ma simt perfect cand le iau si parca parul imi ceste mult mai repede. M-am hotarat sa fac o cura o dat ala la 2 luni cu ele.

Singurul minus pe care l-am gasit este pretul. Insa pentru mine este ok deoarece prefer sa merg in magazin sa testez, sa vad textura si sa ma decid decat sa dau comanda pe iHerb si sa iau pe incercate.
Voi ati incercat vreun produs Secom ?

Pupici,
Irihoney


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...