Cristale

21:36 Irina 0 Comments

Am aflat ca la Muzeul de Geologie de pe Soseaua Kiseleff este targul "Vara cristalelor"


Fiind destul de aproape de unde lucrez am trecut putin sa vad cum este acest targ.
O bila neagra a primit de cum am intrat in curtea muzeului, expozitia este cu intrare desi este in aer liber in curtea muzeului si nu este amenajat nimic special, macar umbra si putina apa sa fie puse contra valorii de 4 lei cat este biletul.
In rest vreo 10-15 expozanti cu multe cristale :)))))
Bineinteles ca nu am putut sa ma abtin si mi-am luat un lapislazuli sa-l port la gat,cateva inele finute si alte cateva cristale sa le tin la munca.Nu sunt cunoscatoare in acest domeniu dar am vazut ca ma atrag aceste pietricele viu colorate si am zis sa dezvolt aceasta mica pasiune.
Va trebui insa sa le curat intai in sare sau pamant sau alte metode specifice si apoi sa le incarc un pic la soare pentru a fi cat mai benefice.
In general e fiecare cu specificul lui si sunt atribuite cateodata in functie de zodie dar eu pur si simplu le-am strans pe cele care imi plac.Consider ca sunt benefice cele care le alegi si ti se potrivesc.
Pe ale mele le-am pus deja la curatat imediat ce termin adaug si poze :)


Pietricelele :) (scuzati calitatea au fost facute cu telefonul)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...