Weekend therapy :)

22:17 Irina 0 Comments

Weekendul acesta desi calduros a fost destul de activ pentru mine.Sambata m-am trezit dimineata si am fost la mitingul aerian si nu-mi pare rau. A fost cu mult peste ce ma asteptam eu sa vad. Mi-au placut avioanele expuse si show-ul, am rezistat cat am putut pe caldura si am prins si cateva cadre :). Nu am fost destul de inspirata sa merg mai repede sa-mi cumpar sepcuta de la standul echipei din Turcia :( drept consolare am fost la HM si mi-am achizitionat una simpla, alba pe care o sa o port data viitoare cand ma hotarasc sa stau atata in soare.Nu de alta dar era sa ma aleg cu o insolatie de toata frumusetea.
Duminica am fost la Sun Plaza.Am facut poze la masinile de F1 expuse.Si bineinteles am gasit timp sa fac si putin shopping. M-a impresionat placut acest mall, ai intrare de la metrou direct in el, nu era asa de aglomerat si magazinele erau destul de mari, cu marfa diferita fata de Afi Cotroceni, Unirea si Baneasa pe care le frecventez de obicei pentru ca imi sunt mai aproape.Va las poze cu avioanele si cu masinile de F1 :)







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...