July Favorites

12:01 Irina 4 Comments

Este prima mea mea postare de acest fel :) Am facut poze cu produsele pe categorii pentru a se vedea mai bine si pentru ca nu suport sa insir o lista lunga sub o singura poza :)

Produsele pentru fata:
  - spuma exfolianta curatare fata Yves Rocher
  - masca Yves Rocher
  - lapte demachiant Elmiplant
  - apa termala La Roche Posay
  - crema de zi Nivea pure and natural


Produsele pentru par:
   - sampon hranitor Yves Rocher
   - balsam din aceiasi gama Yves Rocher
   - spray keratina lichida Byphasse


Produsele pentru corp:
  - geluri de dus Yves Rocher lavanda si floare de lotus
  - gel de dus Ushuaia - are un miros divin care persista indelung, din pacate este din Franta si nu se gaseste in Romania si mai am din el poate pentru doua dusuri :((((
  - ulei de corp Elmiplant, mi se pare bun pentru vara pentru ca intra repede in piele si nu lasa pelicula grasa


Produsele pentru machiaj :
  - quad 4 culori Avon nude
  - rimel Yves Rocher
  - Deborah gloss
  - eye-liner Golden Rose
  - fond de ten Rimmel Recover Illuminating Anti-fatigue Foundation
  - Golden Rose baked teracotta blush


Produse folosite pentru plaja:
  - Nivea protect and bronze cu SPF 20 pentru ca pielea mea nu se roseste si nu se arde la soare nici macar la prima bronzare
  - Nivea light feeling crema de fata cu SPF 20



Parfumurile preferate sunt parfumuri usoare de vara, le alternez in functie de starea pe care o am :)
  - Alien - Thierry Mugler
  - Tre colori
  - Rose of Bulgaria

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...