My little Secret - Elefant.ro

12:27 Irina 0 Comments

Nu pot sa nu impart micul meu secret cu amatoarele de lectura, acest site elefant.ro.Au un stoc bogat, multe reduceri in orice perioada, se comanda online foarte usor, coletul ajunge repede(cel putin cel prin curier), eu numai prin curier am comandat pentru ca nu am buletinul pe Bucuresti(sunt adoptata da :P) si nu lucrez cu posta din Bucuresti.
Tocmai ce am plasat vineri o comanda pe care o astept nerabdatoare :P azi sau maine.
De data asta mi-am luat cateva carti recomandate de prietene ca fiind lectura usoara,de vacanta.Au avut vineri pe zi reduceri intre 25% si 55% la toate cartile iar intre orele 17-19 au intrat alte reduceri si mai mari, din pacate eu nu am mai avut rabdare :)

32.44 lei

16.52 lei


7.50 lei

 Enciclopedia nu imi trebuia in mod special, dar dat fiind faptul ca avea un asa pret(400 pag) si trebuia sa ai o suma minima pentru transport gratuit am adaugat-o si pe ea.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...