Sunday mini shopping

11:17 Irina 4 Comments

Am fost la Kaufland si nu puteam sa nu cercetez ce produse din gama Blanchette B mai gasesc.Am gasit si un ceai de rodie cu menta egipteana, recunosc ca m-a incantat ambalajul si faptul ca puteam sa-i vad continutul.


Mi se termina balsamul de la Yves Rocher si mi-a luat balsamul Oil Nutritive de la Gliss, am citit cateva review-uri bune despre el si am zis sa incerc, plus ca nu are decat 2 sau 3 substante mai rele in el. La urmatoarea tura o sa-mi iau si spray-ul de varfuri deocamdata folosesc cheratina de la Byphasse.


 Mai am putin si fac un an de cand nu ma mai vopsesc si parul meu a inceput sa se increteasca din nou, vara asta l-am purtat mai mereu cret si m-am gandit ca aplicand putina spuma o sa astea si mai bine :)


Contine amestec din bucati de mar,rodie,struguri,pulpa de macese,coaja de lamaie,hibiscus,menta,aroma,radacina de lemn dulce si petale de trandafir.Aroma predominanta este de menta cu o aroma de dulceata, asta cand il mirosi. :)                         

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...