August favorites

16:17 Irina 2 Comments

A trecut vara, oficial am pasit in prima luna de toamna. Luna August a fost acceptabila din punct de vedere al temperaturilor, au fost si zilele cu ploi si am putut folosi mai multe produse.
 
Pentru fata am folosit demachiantul de la Elmiplant la care nu cred ca o sa renunt foarte curand, mi-am hidratat fata cu apa termala Vichi, am curatat-o cu spuma exfolianta Yves Rocher.Crema a fost una bio de la Pouf O'Sheney, pe care am folosit-o mai mult noaptea, eu o folosesc si pentru coate sau bubite,dupa ce am epilez si pe fata ziua in combinatie cu fondul de ten care este putin prafos.  

 Pentru corp am folosit gelul de dus usor exfoliant de la Palmolive, care are un miros fresh marin, untul de corp de la Fennel si crema anticelulita Nivea.
 
 Cel mai folosit parfum a fost Hammam de la Tesori d'Oriente, pentru fata fondul de ten Clarins, rimelul Yves Rocher, rujul Rimmel si blush teracota de la Golden Rose.
 
 Pentru a-mi spala parul am folosit Head&shoulders (samponul de la Yves Rocher in combinatie cu balsamul Gliss imi face parul pisicos si se ingrasa imediat), balsamul Gliss care miroase divin, spuma de par Blanchette B care nu-mi lasa parul lipicios sau tare si-mi defineste buclele, naturale.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...