Deodorant mineral Cristal essence

13:15 Irina 2 Comments

Dupa cum se vede si scris acest deodorant nu contine aluminiu, e hipoalergenic si nu are parabeni, de fapt este un deo lichid din piatra de alaun, apa purificata si esente naturale de musetel si ceai verde.  
 
 
Sunt super incantata ca este 100% natural. De asemenea are un miros foarte placut, fresh.
Am urmat sfatul fetelor care l-au cumparat inaintea mea si am aplicat dupa dus doua pufuri in fiecare parte si apoi am asteptat sa intre in piele inainte sa ma imbrac.
 
 
Am mai precizat intr-un post despre deodorante ca eu am probleme la acest capitol, nu mi-am gasit pana acum un deodorant din comert care sa ma ajute prea mult, purtam deodorantul la mine si il reaplicam cel putin de 3-4 ori la  munca si inainte sa plec spre casa.
Ei bine nici la acesta nu ma asteptam la multe, am zis ca daca ma tine macar cat o facea Dove-ul dinainte si este natural ma declar multumita.
Surpriza :) insa, este eficient si nu am transpirat deloc :P, nu-mi vine sa cred ca poate fi asa bun.
Il aplic dimineata dupa dus si apoi pentru confortul meu inca o data cand plec de la munca spre casa.L-am incercat si in zilele cand a fost cald si in zilele mai racoroase si parca nici nu-mi vine sa cred ca este asa eficient :)
Singurul minus ar fi ca spray-ul curge in jos dar imediat las bratul in jos si se fixeaza. Am vazut ca a aparut acum si varianta roll-on la 3.99 $, un pret bun, nu este cu mult peste cel al deodorantelor din comert care sunt pline de chimicale.
Cateodata uitam ca trebuie sa fim mai aproape de natura, ca lucrurile naturale sunt mai eficiente.
Recomand cu toata increderea acest deodorant, deja cred ca imi voi lua si o varianta roll-on.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...