October favorites

13:47 Irina 2 Comments

I'm back :) at last. Mi-a fost dor de voi fetelor. V-am citit cand am avut net, printre picaturi. Eu am luat o pauza in care am renovat tot apartamentul si m-am bucurat cat am putut de timpul liber si de toamna.Am infrumusetat spatiul cu multe idei si articole de la Ikea. M-am hotarat cum sa-mi personalizez putin stilul vestimentar. Am facut cumparaturi si am descoperit niste produse bune carora o sa le fac review. M-am gandit sa deschid un canal pe Youtube in care voi filma videoclipuri. Intr-un cuvant am avut timp si mi-am gasit inspiratia :)
Astazi am zis sa va arat favoritele lunii octombrie. Nu mentionez decat ca lotiunea de corp de pe iHerb m-a ajutat foarte mult la hidratare acum toamna cand mi se usuca pielea mai mult decat de obicei si ca sunt indragostita nebuneste de noul fdt de la Flormar, de corector si de parfumul care l-am castigat la concursul organizat de Maia Marcu(kisses Maia)

Lotiune de corp Alba Botanica
Crema Elmiplant Cellulight
Gel de dus Yves Rocher cu levantica
Gel exfoliant Yves Rocher
Fond de ten Flormar
Corector Flormar
Fard mono Lancome Paris
Parfum Mediterranean Seaside by H&M
Pensula Oriflame
Oje Farmasi si Gabrini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...