What I've been doing lately

13:40 Irina 8 Comments

 Luna octombrie pentru ca am renovat si inceputul acestei luni pentru ca am fost foarte prinsa am sarit putin peste posturile tip haul, asa ca astazi pentru ca este soare si eu stau ca o pisica si ma bucur de el, am zis sa fac acest post nu prea greoi pentru o zi duminica.
Deci in perioada de care am vorbit mai sus, cum am prins ocazia mi-am cumparat cate ceva pufos, de unele dintre ele am scris deja. Am stat mult in casa si m-am rasfatat cu un ceai cu lamaie si miere si o carte buna. Sau am prajiturit, in special anul acesta am profitat din plin de aparitia dovleacului la Kaufland si mi-am facut placinta dupa o reteta luata de pe net, a iesit foarte buna :)
Am cumparat niste suporturi pentru lucruri fierbinti pe care eu le voi folosi la niste proiecte DIY.
Am vazut comedii direct de pe filmehd.net, m-am gandit mult la viata mea, la realizari, la ce-mi doresc si ce ma nemultumeste.
Am fost in Ikea si m-am imbolnavit de spiritul Craciunului (cam din timp :), deja am planuit ce decoratiuni sa folosesc anul acesta :).
Pulover H&M
Bluza New Yorker

                                                       Colanti si dresuri groase - no name
                                                                     Tenesi HM
                                                                            Servetele bebelusi DM
                                                                             Crema Bubchen DM
                                                                 Fond de ten, corector si ruj Flormar
                                                                            Crema Paula's Choice
                                                                                 Radio Carrefour
 
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...