Ingrediente ruj Flormar Deluxe shine

12:51 Irina 1 Comments


Asa cum am promis in postul in care am facut review la rujul Flormar, am cautat ingredientele si semnificatia lor.

Hydrogenated polydecene - emollient :)
Octyldodecanol - emollient, solvent, anti-foaming agent :I
Pentaerythrityl Tetraisostearate - emollient,surfactant, emulsifying :)
Triisostearyl citrate - emollient, skin conditioning :)
Synthetic wax - emollient, binding, viscosity controlling :)
Diisostearyl Malate - emollient,surfactant,skin conditioning :)
Ethylene/acrylic acid copolymer - emulsion stabilising,film forming,opcifying :)
Polyethylene - abrasive, film forming, viscosity controlling :)
Ricinus communis((castor)seed oil) - emollient, mosturising,skin conditioning :)
Candelilla Cera(euphorbia cerifera wax) - emollient,film forming :)
Silica Dimethyl Silylate - anticaking,antifoaming,emollient :)
Mica - opacifying :)
Cera Microcristallina(microcrystalline wax) - opacifying, emulsion stabilising :)
Butyrospermum Parkii(shea) butter :)
Theobroma cacao seed butter :)
Polymethyl Methacrylate - film forming :)
Nylon - 12 - opacifying,viscosity controlling :)
Synthetic Flourphlogopite - bulking,viscosity controlling :)
Calcium aluminum borosilicate - bulking agent :)
Calcium sodium borosilicate - bulking agent :)
Silica - UV absorbant :)
Argania spinosa kernel oil - emollient, skin conditioning :)
Parfum :(
PEG - 8 - humectant, solvant :)
Pentaerythrityl tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnamate - antioxidant :)
Tocopherol - antioxidant :)
Ascorbyl palmitate - antioxidant :)
Ascorbic acid - antioxidant :)
Citric acid :)
CI-urile :)

Sunt foarte incantata ca incep sa inteleg componentele cosmeticelor pe care le folosesc, mai am multe de invatat dar se pare ca este o pasiune ce va tine in timp :) E tare placut sa fii informat si sa mergi in magazin sa stii ce cumperi.
In postul trecut afirmam ca este un ruj bun si imi mentin parerea, pentru ca mi-a aparat buzele pe vremea rea si pentru stralucire si culoarea nude trandafirie superba are din partea mea nota 9/10.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...