Surprize,surprize de la Mos Nicolae

15:27 Irina 9 Comments

Dragele mele pot sa va spun ca anul acesta de Mos Nicolae nu asteptam nimic din simplul motiv ca in afara de prietena mea care stiam ca imi va da dulciuri, familia mea este in Olt, prieten nu am momentan si cu alte prietene stiam ca ne vom ura cele bune si vom savura dulciuri.
Dar surpriza, mari surprize pot sa spun :) O sa incep cu inceputul :)
Cu doua zile inainte de Mos Nicolae am castigat pe facebook la campania de testare Nivea monstre din noile creme de zi, de noapte si noul demachiant cat si un pachet de servetele demachiante, toate intr-o cutiuta foarte frumusica :)

In ziua urmatoare am primit mesaj de la Laura(Classy and Pink) cum ca sunt una din castigatoarele la un concurs organizat de ea si Essence.Eram asa bucuroasa si ma gandeam ca la mine a venit Mosul cu o zi inainte :) Cu aceasta ocazie ii multumesc Laurei oficial si sponsorului Essence, am primit coletul chiar in ziua de Mos Nicolae :)
 
Ziua de 6 decembrie a inceput frumos, o prietena mi-a adus o floare si un Toblerone, tot de la Mosul :P iar prietena mea dulciuri :)
Tot de Mos Nicolae m-am intalnit si cu Gabriela(Lazy cat and her blog of beauty - care este cea mai dulce persoana ever :P), ea a castigat concursul pe blogul meu.
Si acum am avut o alta surpriza Mosul s-a intalnit si cu ea :P si mi-a adus un cadou. Gel de dus de la Gerocossen, o crema de fata Spirulin(e asa haioasa verde la culoare) si dulciuri. Multumesc Gabriela, esti o draguta :)
Pe Gabriela am rapit-o si i-am propus sa mergem la evenimentul organizat de revista Glamour in Plaza Mall. Ajunse acolo am fost tratate cu tot felul de pufosenii :)
Am mai primit un Hidrabox cu monstre, servetele, un strugurel colorat si o mini cremuta de la Nivea.
Dove ne-a dat cate o plasuta cu monstre, iar la o tombola am castigat samponul Dove din noua gama.
Glamour(marca de tutun) ne-a dat cate un mini portfard  intr-un saculet de catifea roz.
Pentru testat am primit multe monstre de la Kerastase, Avon, Peggy Sage, L'Occitane, Apivita, drbrandt, Skincode, Biosilk.
Si cea mai mare surpriza e una sufleteasca nu materiala, in seara de 5 decembrie am fost invitata de o persoana speciala sa vad luminitele care s-au aprins in Bucuresti. Desi a fost scurta revederea, mi-a umplut sufletul de fericire si bunatate :)
 
Anul acesta se pare ca am fost o fetita tare cuminte, pentru ca Mos Nicolae a fost foarte generos cu mine, atat prin lucrusoarele si dulciurile pe care mi le-a trimis cat si prin oamenii care mi-au adus aceste bucurii.
 
Pe voi cu ce va bucurat mosul anul acesta?
 
Cu drag, 
 
Irihoney
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...