Campania vALLuntar

11:06 Irina 4 Comments


M-am inscris acum o saptamana in campania organizata de editura ALL impreuna cu Romsilva.
Astfel in perioada 4-17 februarie 2013 grupul editorial ALL pune gratuit la dispoziţia fiecărui blogger câte două cărţi la alegere de pe www.all.ro. El trebuie să le citească şi să îşi scrie părerea despre cărţi pe blogul personal. Dacă o recenzie are mai mult de 15 comentarii, celelalte comentarii se vor cumula cu comentariile de la alte recenzii, de pe alte bloguri, şi la 20 de comentarii, o echipă a Grupului Editorial ALL va planta încă un copac într-un loc ales de ROMSILVA.
Nu am putut sa rezist cand am citit de aceasta campanie dat fiind faptul ca reuneste pasiunea mea pentru citit cu o alta pasiune a mea legata de ecologie, nu strica niciodata un copacel in plus :)
Eu mi-am ales de la editura ALL "De-as avea un sot cat o musca" - Hatice Meryem si "Sotii de artisti" - Alphonse Daudet.
Le voi citi saptamana aceasta si trebuie sa public o recenzie despre ele in perioada 24 februarie - 23 martie. Daca si voua va pasa de mediul inconjurator va rog frumos sa lasati un comentariu cat de mic la posturile pe care o sa le scriu, o sa va reamintesc si atunci, pentru ca la 15 comentarii o sa contribuim la plantarea unui copacel :)
Va urez o saptamana frumoasa.

Cu drag,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...