Products of the month - January

10:13 Irina 2 Comments

In sfarsit mi-am gasit si eu putin timp sa va arat favoritele lunii Ianuarie. Produsele le-ati mai vazut si in alte posturi. Momentan am redus la minim numarul produselor din dotare :) si au ramas in folosinta doar cele care se comporta bine in cazul meu. Din aprilie am voie sa incep sa cumpar spre testare doar un produs nou pe luna :) pana atunci stau cumintica.
Uleiul de Argan Bione pot sa spun ca este aur curat, il folosesc pe par, fata, maini.
Crema Paula's Choice o folosesc doar pe timpul zilei pentru sebumul din zona T si pentru protectie solara.
Demachiantul il folosesc doar cand ma demachiez, este foarte bun inclusiv pentru ochi.
Acetona Flormar este blanda si se comporta bine cu unghiutele mele.
Uleiul de par Biosilk imi parfumeaza parul si mi-l hraneste, il aplic pe parul umed inainte de uscare.
Deodorantul Dove este foarte eficient.
Samponul si balsamul Dove sunt bunicele dar vreau sa le inlocuiesc dupa terminare cu ceva din gama Gliss sau ceva de pe iHerb.
Despre crema Spirulin am numai cuvinte de lauda.
Lotiunea Alba Botanica este foarte hidratanta, astept sa o termin sa cumpar si varianta parfumata.
Fondul de ten Clarins a fost foarte bun in zilele cand am avut nevoie de acoperire mare, este un fdt prafos, parfumat si usor.
Astea au fost produsele care m-au multumit luna aceasta.

Voi ce a-ti folosit cel mai mult? Aveti vreun produs bun sa-mi recomandati?

Va pup,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...