Balsam multifunctional

14:13 Irina 4 Comments

Astazi m-am gandit sa va scriu reteta unui balsam multifunctional foarte hranitor si usor de facut. Eu il folosesc pe buze, pentru cuticule, par, pentru zonele uscate, pe corp alternandu-l cu lotiunea fara miros de la Alba Botanica.
Ingredientele:
  • 50g unt de shea
  • 30 ml ulei de migdale
  • 1 ml de vitamina E
  • 5-10 picaturi de ulei esential (eu am adaugat de portocale)
  • recipient(de preferat de sticla)
Untul de shea se topeste pe baia de aburi, pana consistenta sa devine lichida.racoros si uscat.
Se ia de pe foc si se adauga uleiul de migdale si vitamina E (actioneaza ca un conservant natural prevenind rancezirea) amestecandu-se pana la omogenizare. La final se aduga uleiul esential si se amesteca. Se toarna compozitia intr-un recipient(de preferinta borcanel) care se inchide ermetic si se pastreaza la loc uscat si racoros. Eu am turnat si intr-un recipient de strugurel si-l port in geanta cateodata.
M-as bucura tare mult daca a-ti incerca balsamul miraculos si sper ca incepand de la acest post sa va trezesc apetitul in ceea ce priveste cosmetica homemade.

Cu drag,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...