I'm back for good

16:53 Irina 5 Comments

Dupa cum va spuneam si in postarea de la inceputul anului, in ultima perioada am avut parte numai de schimbari(domiciliu, redecorari,constructii). M-am mutat din chirie cu prietenul meu si sper sa fie ultima mutare pe anul acesta deoarece m-am cam saturat de praf, constructii, demolari, mutari de mobila, lucruri personale si tot asa.
Am reusit sa ma odihnesc putin si sa ma incarc cu energie in plimbarile din zilele insorite. Ma bucur de primavara care a sosit si am multe planuri de realizat anul acesta.
Am revenit in forta. Am multe produse carora sa le fac review, cateva idei DIY pe care le-am realizat si despre care vreau sa va vorbesc, vreau sa va povestesc despre noul meu blog de bijuterii hand-made si planuiesc un concurs pentru voi.
Intre timp mi-am achizitionat(am primit) niste produse pentru unghii cu care sa realizez manichiuri.
                                        oje, accesorii pentru unghii KKcenterHK
                                                    sticluta acetona si burete
                                                       pila unghii cu granulatie mare Konad

Am pastrat aceasta cutie de bomboane deoarece o sa va arat cum sa faceti o cutie de bijuterii foarte simpla si de efect.
Concursul o sa-l incep curand si va avea printre surprize o bratara hand made, oja,o carte si ce imi va mai dicta inspiratia.
Blogul meu cu bijuterii(http://talesandhandmade.blogspot.ro) l-am deschis de curand, deocamdata o sa gasiti pe el doar tutoriale DIY pentru bratarici dar curand o sa pun si poze cu produsele realizate de noi.
Va astept sa ne imprietenim pe Pinterest(http://pinterest.com/irihoney/) si Polyvore(http://irihoney84.polyvore.com/).
O sa diversific putin posturile de pe blog, m-au ajutat foarte mult comentariile voastre de la ultimul concurs, va multumesc pentru pareri.
Acum o sa inchei aceasta postare.De azi sper sa ne vedem aproape zilnic pe bloguri :), eu va astept cu mare drag :)

Va pup cu drag,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...