L'oreal Color Riche pareri

10:52 Irina 2 Comments

Dupa cum v-am povestit, la intalnirea Monei cu cititoarele am fost rasfatate de catre l'Oreal cu cadouase. In punguta am primit oja L'oreal Color Riche nuanta blue fashionista 615 cu care am realizat o manichiura zilele astea si am reusit sa-mi fac o parere cu aceasta ocazie.
 
 Iata ce spune producatorul :
  • O nouă formulă cu cele mai bogate şi strălucitoare culori
  • Top coat integrat
  • Concentraţie înaltă de pigmenţi pentru culori intense.
  • Complex Diamond Reflection™ pentru o strălucire perfectă
  • Aplicator patentat pentru o aplicare precisă
Parerea mea:
 
Incep prin a spune ca m-am indragostit de pensula care este foarte lata si perfect taiata pe rotund, aplici oja aproape perfect de la prima miscare. Imi place sticluta mica(5 ml) pentru ca eu am o pasiune pentru ojele mici :), pe cele mari nu le termin niciodata.
Ca rezistenta este o oja normala, nu a tinut pe unghii nici mai mult nici mai putin decat alte oje pe care le detin, respectiv 2-3 zile .
Se intinde bine pe unghie, se usuca repede si este stralucitoare.
Trebuiesc doua straturi pentru o nuanta frumoasa, plina.
Pretul este in jur de 17 de lei, decent zic eu.
 
Concluzia - O sa o recumpar, dar nu inainte sa incerc si alte marci si sa-mi fac o parere.
 
 
Cu drag,
 
Irihoney






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...