Masca Montagne Jeunesse

12:24 Irina 2 Comments

La intalnirea cu cititoarele organizata de Mona, ne-a rasfatat printre cadourile primite si cu o masca Montagne Jeunesse. M-am bucurat ca am ocazia sa-mi formez o parere despre acest produs de vreme ce a fost promovat intens acum o perioada. Mie mi-a cazut varianta cu menta si sare de mare.Tot m-am tinut sa o folosesc, planuisem eu dupa ce termin de renovat, weekendul acesta i-a venit insa randul.
Am reusit sa-l conving pe prietenul meu sa o impart cu el, deoarece in ambalaj este o cantitate generoasa dar in varianta aceasta este foarte moale si lipicioasa asa ca nu am putut (a se citi nu am vrut) sa o aplic si pe gat.

Ce spune producatorul:
In momentele cand tenul tau are nevoie de ajutor mastile Montagne Jeunesse sunt un remediu la indemana, natural si foarte usor de utilizat. Montagne Jeunesse iti ofera masti delicioase cu ingrediente naturale - pentru ca tu sa te simti rasfatata si ingrijita in intimitatea casei tale.


Parerea mea:
Amabalajul este foarte vesel si colorat, imi place cum se dozeaza dupa ce rupi ambalajul.
Am aplicat-o dupa ce mi-am curatat temeinic fata si conform indicatiilor am lasat-o putin umeda. Am intins-o excepantand zona ochilor si a gurii si am lasat-o 15 minute asa cum scrie pe ambalaj. Nu mi-a placut consistenta mastii, credeam ca se va intari putin, dar a ramas lipicioasa. In timpul cat am tinut-o pe fata m-a intepat tenul ceea ce nu mi s-a parut tocmai ok, ma asteptam sa aiba un efect racoritor dar sa ma intepe fata(si pe consort l-a intepat vaitandu-se temeinic :).
Dupa ce am indepartat-o aveam fata putin mai fina dar in nici un caz intinerita sau tonifiata asa cum este mentionat pe ambalaj.

Ingredientele le puteti vedea in fotografie, gasim cateva uleiuri hranitoare dar si alte ingrediente nu tocmai bune.
Limonene - ingredient parfum,solvent
National Industrial Chemicals Notification and Assessment Scheme (NICNAS) a evaluat acest ingredient si a constatat ca, desi nu este foarte toxic, in contact cu aerul se poate descompune si forma cantitati mici de produse oxidante, care cauzeaza alergii la nivelul pielii. Limonene este asadar considerat alergen.Conform Directivei UE 1223/2009, Anexa III, partea I trebuie indicat pe eticheta atunci cand este folosit in concentratii mai mari de 0.001% in produsele leave-on, si 0.01% in produsele care se clatesc, rinse-off.
Chiar si extras din spermint oil asa cum mentioneaza eticheta tot este iritant impreuna cu mentolul(prezent si el- Pasagera).Analiza ingredientelor explica usturimea fetei!


Eu sigur nu o voi mai incerca desi exista mai multe sortimente in afara de cel incercat de mine.
Motivul principal - ingredientele, apoi numai faptul ca pretul unui pliculet se invarte in jurul sumei de 10 lei ma opreste. Cu aceasta suma imi cumpar fructe si imi fac o masca naturala cu atat mai buna cu cat ingredientele nu stau ambalate si in timp ce ma relaxez cu masca pe fata pot sa beau si un suc natural stors din fructele ramase :)
Aceasta reprezinta parerea mea personala, parerea unei persoane care incerca sa isi respecte cat mai mult corpul in care sta sufletul ei fiind atenta la ce mananca, la produsele pe care le foloseste, etc.

Sper sa gasiti review-ul folositor si astept parerile voastre daca a-ti incercat aceasta masca.

Pana la postul urmator,cu drag,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...