Ipanema woman

15:06 Irina 5 Comments

Astazi o sa va spun cate ceva despre magazinul online ZorileStore si papucei primiti de la ei. Anul acesta, ei au initiat o campanie frumoasa la care m-am inscris si eu. Mai multe detalii despre campanie gasiti pe Blogawards.
Saptamana aceasta au sosit papuceii comandati de mine marca Ipanema Anatomica Trends Fem X. Am desfacut cutia grabita si i-am vazut cum stateau ei cumintei in asteptarea picioruselor mele sa-i completeze :)
 
Papuceii au un design floral in relief care le da o nota feminina. Culoarea lor imi va pune foarte bine in valoare pedichiura in culori neon pe care o voi purta vara. Sunt confectionati dintr-un material pe nume Melflex care la atingere este foarte moale, catifelat dar si rezistent. Sunt sigura ca nu-i voi strica intr-o singura vara asa cum patesc de obicei. Talpa are doua straturi, cel care are contact cu piciorul fiind anatomic, celalalt strat subtire conferind papucilor aderenta, foarte util la contactul cu suprafetele umede. Sunt fabricati in Brazilia, un plus dupa parerea mea.
 
Am mers cu ei prin casa cat si pe afara, atat cat sa-mi dau seama ca vor deveni preferatii mei in plimbarile lungi pe faleza unde albastrul infinit al cerului se va contopi cu soaptele marii, sa ma insoteasca atunci cand privesc cum rasar din negrul marii culorile soarelui in diminetile de vara, iar pe malul marii se pierd in vazduh vise si sperante marturisite de indragostiti stand pe nisipul cald.
Iata cum as purta papucei la mare:
 
 
Nu ma voi sfii sa-i port nici atunci cand voi strabate drumuri de munte in cautare de aer curat si racoare in verile toride. Ii voi descalta numai atunci cand imi voi scalda picioarele in apa rece ca gheata a izvoarelor si ma voi odihni la umbra vreunui copac maiestuos servind o gustare din fructe.
In aceasta combinatie i-as purta intr-o excursie la munte:
 
 
 
Daca esti in cautare de modele noi, frumoase si durabile de incaltaminte le poti gasi in magazinul online al  ZorileStore.
Voi a-ti incercat vreun produs de-al lor? Va tenteaza?
 
Cu drag,
 
Irihoney
 
 
Multumesc ZorileStore, Blogawards si Blogatu pentru aceasta oportunitate. 
 
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...