Back in business

19:30 Irina 2 Comments

Hristos a inviat dragelor. Sper ca ati avut sarbatori fericite, ca ati fost rasfatate si inconjurate de cei dragi voua.
Eu am intrat foarte rar pe blog din cauza renovarilor de care se pare ca nu mai scap. Mi-am aniversat ziua de Florii, deoarece port si numele de Violeta. In perioada Pastelui am tot facut curatenie si am bucatarit putin.
Fiind foarte ocupata nu am apucat sa fac cumparaturi decat pentru casa si masa de sarbatori. Nici la Cosmobeauty nu am fost. Am urmarit la fete ce s-a intamplat si ce bunatati au cumparat. Daca stau sa ma gandesc bine, nici nu cred ca aveam nevoie de ceva anume si cumparaturi doar de dragul de a cumpara nu mai vreau sa fac.
Intre timp am incercat niste produse si sunt foarte incantata de fondul de ten de la Rimmel, le-a depasit pe toate celelalte favorite ale mele. Dar despre asta o sa va povestesc intr-un post viitor.
Iepurasul meu a venit pentru mine dupa Paste, am descoperit la o blogarita un site cu bijuterii numit Bellast, mi-a atras atentia transportul gratuit si un inel cu iepuras :P. Am verificat preturile si sunt mai mult decat acceptabile deci am purces la ales :) si iata ce astept nerabdatoare acum:


 
Urmatoarea comanda va fi pe ebay pentru acest ceas superb, pe care l-am descoperit tot pe blog.
 

Maine va voi vorbi despre BB creamul de la 79skin pe care l-am incercat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...