Dinti mai albi cu Pearl Drops si concurs

11:49 Irina 19 Comments

Buna dragelor de cand nu ne-am mai vazut am mai pus la cale cate ceva :)
Astazi vreau sa va vorbesc putin despre dantura si zambet. Din punctul meu de vedere este una din cartiile noastre de vizita, alaturi de unghii si alte cateva lucruri pe care o persoana le observa la primul contact cu noi. De aceea eu acord o mare atentie danturii si ma ocup atent de ingrijirea ei.
Iar cand mi s-a propus sa incerc cateva produse de albire profesionala acasa nu am stat deloc pe ganduri.
Dupa cum se observa si in fotografie este vorba de brandul londonez Pearl Drops, brand dezvoltat de expertii in albire dentara de la Church&Dwight UK care au gasit o formula inovatoare cu rezultate imediate si de durata pentru un zambet stralucitor.
Pearl Drops reda aspectul sanatos si stralucirea naturala a dintilor, asigurand totodata protectia smaltului, fara a cauza sensibilitate, transformarea fiind vizibila. Un alt aspect care m-a bucurat deoarece eu nu suport albirea de la dentist care imi provoaca sensibilitate si dureri ale dintilor.
Acordand zambetului importanta cuvenita, Pearl Drops a dezvoltat o gama completa de produse de tratament pentru ingrijirea orala care albesc dintii, ii intaresc si ii protejeaza in acelasi timp. Dintre produsele lor eu am ales sa incerc pe cel de mai sus.
Pearl Drops Hollywood Smile care este tratamentul de 3 saptamani pe care il folosesti in locul pastei de dinti obisnuite in acest interval.
Pentru continuitate am luat Pearl Drops Everyday White pe care o voi alterna cu pasta de dinti Pearl Drops Smokers pentru pastrarea albului dintilor. 
Iar dupa periaj sau cand locul nu-mi permite periajul dintilor voi folosi apa de gura Pearl Drops 3in1.  
Eu mi-am propus sa respect pasii ca sa pot vedea diferenta, iar daca efectul este scontat sa raman fidela acestui brand.
Iar acum surpriza de care vorbeam ieri pe facebook :) Va invit sa va inscrieti la concurs pentru a testa impreuna cu mine aceste produse. 

Premiul consta in doua seturi cu trei produse, al treilea set fiind obiectul unui concursul pe pagina mea de Facebook (va astept si acolo):

- apa de gura Pearl Drops 3in1;
- tratamentul Pearl Drops Hollywood Smile;
- pasta de dinti Pearl Drops Everyday White; 

Cerinte:
 - sa fiti abonate prin GFC;
 - sa dati LIKE la pagina mea de facebook (gasiti butonul in dreapta paginii);
 - sa dati share la postare;
 - sa va abonati la paginile de Bloglovin, Polivore(daca aveti cont ambele le gasiti in dreapta paginii);
 - sa-mi lasati adresa de email sa va contactez;

Setul castigat il veti testa intr-o perioada de o luna si jumatate apoi va trebui sa-mi trimiteti parerea voastra pe adresa de email de pe care va voi contacta.

Reguli:
Concursul se va desfasura in perioada 23.06.2013 - 28.06.2013, imi rezerv dreptul la 3-4 zile dupa concurs pentru a organiza extragerea si apoi in functie de cat de repede strang adresele de a expedia premiile. Cer intelegere din partea voastra mai ales ca pe 01 iulie va fi si ziua mea de nastere si voi fi aglomerata.

Ce ziceti, pentru voi conteaza zambetul? Va tenteaza acest concurs?
Daca raspunsul vostru este da, va astept sa va inscrieti pentru a castiga un set.

Cu drag,
Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...