Concurs de vara

17:46 Irina 0 Comments

 
M-am gandit ca vara tenul nostru are nevoie de hidratare deci am adaugat o crema Elmiplant, la piscina aveti nevoie de o lectura usoara si carticica este usoara si amuzanta. Sunt sigura ca toate aveti in dulap lotiune sau spray de protectie dar nu si un ulei cu bronzare accelerata. Ojele mici sunt pentru o pedichiura stralucitoare, iar cea bleu pentru o manichiura de vara.

Concursul este simplu si va tine de azi, 06 Iulie pana pe 11 Iulie 2013, dupa care imi rezerv 2-3 zile pentru a extrage castigatorul. Concursul se va desfasura atat pe blog cat si pe FB.

Reguli:
- sa fi abonat GFC;
- sa fi fan FB al paginii blogului si al pagini Elmiplant;
- sa dai share acestei postari;
- sa-mi lasi adresa de email;
- sa-mi lasati comentariu cu numele GFC, FB, linkul share si adresa de email;

Eu va urez succes si o vara cat mai relaxanta!

Cu drag,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...