Preferatele lunii Iunie

14:03 Irina 15 Comments

Am incercat sa reduc cat de mult lista cu produsele preferate si sa va arat doar esentialul.
Apa termala Elmiplant a fost o adevarata comoara. Am folosit-o sa fixez machiajul, in tip ce ma bronzam, dupa expunerea la soare, seara dupa demachiere, dupa epilat. Datorita ei nu mai fac bubite :)
Crema La Roche Posay este putin sticky, dar m-a protejat de soare si nu am mai facut atatia pistrui.
Fondul de ten LÓreal este atat de prafos, usor si se adapteaza perfect culorii tenului.
Tratamentul Pearl Drops ma ajuta sa am dinti mai albi. Iar aceea mica bratarica o port in fiecare zi. Este de argint si este de la promotia Elmiplant la implinirea a 20 de ani de existenta.
Gelul de dus B.U cu maracuja are un miros divin, este usor si  perfect pentru vara.
Crema de corp Elmiplant are un miros usor, acrisor care persista. Te simti invaluita de o mireasma fresh. Hidrateaza bine si nu lasa pielea lipicioasa vara.
Aceste doua produse le-am folosit intens. Spray-ul Tresemme il folosesc de fiecare data cand folosesc foehn sau placa,  dar si cand merg la piscina sau cand stiu ca parul meu o sa stea mult in soare.
Samponul uscat de la Balea m-a ajuta mult vara, cand parul meu se ingrasa mai repede, sa scap de acel aspect urat pana la spalarea parului. Intotdeauna am unul acasa si unul in geanta pentru retusuri.

Voi ce produse aveti ca preferate?

Cu drag,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...