Secret Santa for me

19:52 Irina 5 Comments

Pentru ca am fost cuminte, Mosul a inceput anul acesta sa-mi aduca cadouri cu o saptamana inainte si chiar nu speram sa primesc nimic :) deoarece tocmai ce-mi facusem eu un cadou consistent de la mine pentru mine :P
 Renul si omul de zapada - nimicuri dragi mie :P Acum am doi buretei TBS. Eu i-am pus in brad :P

O fata nu are niciodata prea multe machiaje :)

Aceste minunatii le-am vazut la un targ handmade si miaunam dupa ele dar erau foarte scumpe, nu as fi dat ever 3 cifre pentru un colier, iata ca pe eBay sunt la fel, la o zecime din pret :)

Secret Santa ma iubeste :) mi-a adus biju sa scap de lenea de a le pune dimineata :P si un parfum ,care puteam sa jur ca nu-mi place, dar miroase divin pe pielea mea :P
 
Dulciuri, cat mai multe :P - trufele sunt preferatele mele, ila la egalitate cu Ferrero Rocher :P

La voi a inceput mosul sa vina ? Ati organizat la munca Secret Santa? Ati fost cuminti ?

Pupici,
Irina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...