NEW IN - SUMMERY STUFF

21:18 Irina 4 Comments

Long time no see fetelor. Timpul zboara, serviciul, treburile zilnice cateodata ma tin departe de blog. Si cum eu nu vreau sa strang cutii cu produse, blogul fiind mai mult o pasiune " I take my time" ca s zic asa :)
In ultimele luni ,o data cu venirea verii, eu consum tot mai multe fructe si legume. Vizitand piata tot mai des, vizitez si magazinelul meu preferat si pot spune ca nu degeaba este inca preferatul meu. Iata ce minunatii am gasit acolo.
 Sacoul are manecute 3/4 si este foarte subtire si viu colorat

 Tricouri dintr-un material foarte elastic si moale, doar cel roz prafuit este de la H&M

Materialul rochitei este divin de pufos si racoros, iar ea este 3/4 si imi va fi cea mai buna prietena vara aceasta.
Incaltari foarte bine lucrate si comode, le pot purta la birou dar si in tinute casual

Eu mai astept cu interes ziua mea :P si vacanta. Petrec tot mai mult timp pe Pinterest. Doar mie mi se pare ca aceasta aplicatie da dependenta!?! :P
Voi ce ati mai facut in ultimul timp?

Cu drag,
Irinuka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...