Sampon Nature's Gate cu biotina

10:59 Irina 4 Comments


Am cumparat acest sampon de pe site-ul iherb, in comanda de care va povesteam aici la pretul de 4.75 $.
Vine ambalat in sticla de plastic, un plastic rezistent si are 532 ml.
Imediat ce l-am primit am deschis capacul si m-a izbit mirosul lui extrem de puternic mentolat, prea mentolat pentru gustul meu si putin dulceag. Imi place capacul, se deschide destul de greu, nu exista riscul de a-l varsa daca iti scapa.
Prima data l-am incercat chiar in ziua in care mi-a sosit si nu pot spune ca m-a impresionat teribil din cauza mentolului puternic(sunt genul caruia ii plac sampoanele fructate) si pentru ca lasa parul incalcit intr-un fel.
I-am dat si alte sanse pentru ca e natural, am lasat deoparte sampoanul de la Yves Rocher si cel de la Head and Shoulders, pe care le mai folosesc din cand in cand cand vreau un alt fel de spalare :)
 
Ingrediente:
Water, cocamidopropyl hydroxysultaine (coconut derived), sodium cocoyl isethionate (coconut derived), disodium cocoamphodiacetate (coconut derived), glycerin (vegetable derived), biotin, panthenol, hydrolyzed soy protein, hydrolyzed vegetable protein, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, borago officinalis (borage) seed oil, tocopherol (vitamin E), ascorbic acid (vitamin C), hordeum vulgare (barley) extract, geranium maculatum extract, olea europaea (olive) leaf extract, viola tricolor (pansy) extract, sodium riboflavin phosphate, niacin, sodium PCA, sodium lactate, cysteine, arginine, serine, threonine, folic acid, aspartic acid, ascorbyl palmitate, PCA, glycine, alanine, valine, isoleucine, proline, histidine, phenylalanine, polysorbate 20, sorbitan sesquicaprylate (coconut and corn derived), hydroxypropyl methylcellulose (plant derived), glyceryl undecylenate (vegetable derived), sodium hydroxide, phenoxyethanol, fragrance.
Phthalate free
Paraben free, sodium lauryl/laureth/coco sulfate free, phthalate free, butylene glycol free.
Cruelty free and vegan.
Produced without animal testing.

Primeste din partea mea nota 8, e un sampon bun dar cu siguranta as vrea sa incerc si altele de pe iHerb, nu e chiar "a keeper".

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...