O vizita la Secom

23:09 Irina 0 Comments

Am aflat de pe facebook ca Secom va aduce produse de pe iHerb si in Romania. Cum eu sunt foarte comoda, m-am bucurat foarte tare ca le pot procura din magazin. Mi-am facut timp si am mers la magazinul lor.
In primul rand am intalnit o domnisoara foarte amabila, care mi-a dat toate informatiile pe care le-am cerut. Magazinul este foarte modern, aerisit si bine aranjat dupa cum se vede si in fotografii.


Eu am dat o tura a rafturilor dupa care m-am oprit la coltul cu produse de beauty.
As intra in detalii dar sunt atatea informatii pe care le-am primit incat ar trebui sa scrii pagini intregi. Cel mai bine eu va sfatuiesc sa le treceti pragul, sa luati brosurile lor in care gasiti toate detaliile si sa va decideti la ce va incanta mai mult.




Eu m-am decis sa iau produsele pe care le vedeti in pozele de mai jos. Am avut o luna la dispozitie sa le folosesc si sa-mi fac o parere despre ele.

Daca sunteti interesate va invit sa o cititi intr-un alt articol #BUZZSECOM scris pe blog.

Pupici,
Irihoney


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...