Spring bling

22:08 Irina 8 Comments

O data cu venirea primaverii si a vremii frumoase am simtit nevoia sa ies putin la shopping. Pot mentiona ca nu sunt dependenta de shopping dar am o mica slabiciune vis a vis de pantofi :) Iata cu ce m-am intors :) Da tot bugetul meu de luna asta l-am dat pe incaltaminte :P
Imi plac la nebunie balerinii rosii perforati, pielea este foarte moale si sunt foarte bine lucrati.Cat despre ceilalti pur si simplu mi-au placut, ca sa vad acasa ca sunt dupe Valentino.
 Blugii acestia draguti Desigual stau de mult prin sifonierul meu si in sfarsit a venit vremea lor, i-am scurtat putin.
Cand am trecut prin Carrefour la sectiunea destinata femeilor am vazut acest pachet promotioal si nu m-am putut abtine. Sincer cred ca-i voi gasi cutiei alte intrebuintari :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...