Fall wardrobe by TEX - Special Koko

15:57 Irina 1 Comments

Anul acesta frigul si toamna au sosit mai repede decat ma asteptam si o data cu temperatura scazuta a aparut si dilema cu ce sa ma imbrac la munca :) Cred ca stiti la ce ma refer.
Unul dintre brandurile mele preferate la care ma orientez mereu pentru hainute de calitate si cu un pret decent este brandul TEX by Carrefour dupa cum stiti si din alte postari de pe blog - aici, aici si aici.
Hainele marca Tex sunt calitative, in ciuda pretului mic si foarte versatile dupa cum puteti vedea si-n catalogul Tex. Poti gasi in toate colectiile piese clasice dar si piese in trend cu ce se poarta in acel sezon.Tex are si gama pentru barbati si copii. Un mare plus din partea mea este ca au mereu reduceri :)
Cand am vazut acest concurs la care poti castiga un voucher de 300 lei pentru a achizitiona hainute marca TEX m-am hotarat sa particip.
Tot ce trebuie sa faci este sa rasfoiesti Catalogul Tex de pe pagina FB Carrefour si sa alcatuiesti o tinuta cu hainutele tale preferate din colectia de toamna Tex si sa lasi un link pe blogul lui Koko. Eu nu am putut sa ma abtin si am alcatuit doua, iata ce a iesit:
 


Incercati si voi sa vedeti unde va poarta imaginatia.

Pana data viitoare,

XOXO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...