The One Oriflame

22:18 Irina 1 Comments

Toata blogosfera vorbeste despre noua coletie The One by Oriflame. Acum ceva timp am scris si eu un articol in care v-am prezentat cele trei game ale colectiei. Intre timp am primti coletul cu produse si le-am testat in tihna.
Pentru fata am incercat produsele din gama Ultra rezistenta, respectiv fondul de ten, pudra si  corectorul. 

Eu ma pot declara norocoasa deoarece nuantele produselor s-au potrivit aproape 100%. Pudra este singura care este mai deschisa la culoare cand o aplic dar apoi se belnduieste bine si nu apare diferita de nuanta tenului meu.
Corectorul are o acoperire medie, nu pot spune ca m-a impresionat deoarece eu intotdeauna am nevoie de acoperire mare avand cearcane foarte pronuntate, vizibile chiar daca sunt odihnita. Totusi sunt adepta unui look natural si il folosesc pe timpul zilei cand simt nevoia.
Fondul de ten are si el o acoperire medie si nu m-a impresionat deloc. Il folosesc cand vreau acoperire medie si isi face treaba bine. Imi place foarte mult pompita care se inchide prin rasucire altfel nu murdaresc portfardul daca cade dopul.
Daca nu doresc sa aplic fond de ten folosesc doar pudra care imi ascunde imperfectiunile.
Dintre toate aceste produse pentru fata cel mai mult imi place pudra, pe care o folosesc destul de des.


Din gama Frumusete de zi cu zi am testat ojele in doua nuante frumoase, potrivite pentru sezoane diferite. Imi place foarte mult sticluta lor si forma pensulei. Pe unghiile mele nu tin mai mult de 3 zile cu top coat aplicat.

Rimelul si glosurile sunt din gama Mega Impact si pot spune ca le-am folosit cel mai mult. Sunt indragostita de mirosurile fructate ale glosurilor si de finish-ul lor. Rimelul este foarte bun si imi place foarte mult periuta lui.
Tot din gama Mega Impact sunt si fardurile crema. Cel mai folosit dintre ele este Beige pearl - primul din stanga. Folosite cu primer rezista foarte bine. 

Voi ati incercat vreun produs din noile game? Cum vi s-a parut?

Cu drag,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...