AUTUMN OOTD AND HAUL

22:02 Irina 7 Comments


Buna dragelor!
Incerc sa scriu pe blog macar o data pe saptamana, cand imi permite timpul. Saptamana aceasta, am postat pe FB aceste OOTD -uri, tinute purtate la munca. Predomina HM si ZARA, preferatele mele pentru un stil basic.

Dar in aceasta saptamana am facut si putin shopping :) Nu mai aveam demachiant, iar cand am trecut pe la LIDL am remarcat ambalajul dragut al demachiantului si tonerului de mai jos. Cum LIDL are foarte multe produse bune, m-am gandit sa le dau o sansa. Am completat cu servetele si dischete.

In cautarea unei perechi de Air Max, am dat peste aceasta minunatie :) Love it :) O pot folosi la sala si in drumetii :)

Am vazut reduceri la HM, mare zarva si multe porcarii reduse :) dar am plecat cu cateva lucruri basic de toamna :P

Tot de la LIDL am luat si aceste ceaiuri delicioase. Rooibos nu mai incercasem niciodata, acum pot spune ca este unul din preferate. Iar ceaiul de macese este preferatul meu in lunile reci.

Prietenul meu a primit cadou de la mine un PS anul trecut, acum urmeaza ziua lui si am vrut sa-i completez colectia cu ceva accesorii de care sa ne bucuram amandoi :P

Voi ce ati mai facut in ultima perioada? Cum va acomodati cu vremea rece? Ati gasit ceva frumos la reducerile ce au inceput?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...