My perfumes collection

16:14 Irina 4 Comments

Nu e mare colectia mea, trebuie sa o completez cu Insolence si Samsara - Guerlain si Amour Amour - Cacharel dar nu poti sa le ai pe toate deodata nu-i asa :P


 Tre colori este primit de ziua mea :) si este parfumul pe care l-am purtat destul de des vara asta.Este dulce, usor, de vara.
 Miniparfumul Rose of Bulgaria, l-am primit tot cadou si miroase imbietor a trandafir, e foarte usor.


Alien - Thiery Mugler si Ange ou Demon - Givenchy sunt parfumurile mele preferate daca ar fi sa aleg doar unul din ele nu as vrea sa ma pronunt, dar recunosc ca parfumul meu de suflet e Alien care ma caracterizeaza in totalitate.


Parfumurile Tesori d'Oriente le-am descoperit cand am terminat facultatea la o vecina al carui prieten isi facea veacul prin Italia si ii trimitea toata gama, preferatele mele sunt Hammam si White musk si Fiori di Loto(pe care trebuie sa-l cumpar).
Hammam este in totalitate Cinema - YLS si este dulce,greu si ffff persistent.
White musk este unisex, imi place mirosul lui dar nu as stii cum sa-l definesc.
Pret a Porter este o mai veche iubire de-a mea impreuna cu Chanson D'eau, nu-l folosesc insa prea des, imi place mirosul lui acrisor :) in unele dimineti.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...