Tea time

17:32 Irina 2 Comments

Dupa cum v-am povestit acest ceai l-am cumparat din Kaufland la un pret de 5 lei/50g si contine un mix de bucati de mar, rodie, struguri, pulpa de macese, coaja de lamaie, hibiscus, menta, aroma, radacina de lemn dulce si petale de trandafir.
Desfacand pachetul a doua zi, nasul meu a fost rasfatat cu un miros de menta si ceva dulceag.
Ceaiul este import Germania, ambalat si distribuit de BIS-NIS. Am intrat pe site-ul lor si au multe alte sortimente naturale.
Modul de preparare reocmandat este de 1-2 lingurite de ceai la o cana de 200 ml lasandu-se la infuzat minimum 5 minute.
Gustul predominant este al mentei, putin prea multa menta pentru gustul meu, celelalte fructe sunt prea putin sesizabile.In aceasta situatie recomand consumul ceaiului cu ceva dulce :) si o carte buna. 


Cam asa arata mixul de bucati de fructe dupa ce au fost secate de aroma care imi va incanta papilele gustative.
Se observa o stafida,bucati de mere, coji de lamaie, coji de macese.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...