TAG post

18:48 Irina 6 Comments


Am primit acest tag de la Andreea - My Blueberry Nights.
Multumesc pentru nominalizare Andreea si scuza-ma ca am intarziat un pic cu tagul ! :*

 

Reguli:

1. Postează imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează persoane care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.

Spune 11 lucruri despre tine:
- Imi plac foarte mult pisicile;
- Plimbarile pe malul unei ape ma incarca de energie;
- As vrea ca in fiecare dimineata sa-mi iau micul dejun in tihna, sa observ trecatorii si sa ma bucur de natura;
- Imi plac foarte mult pictura,cartile,fotografia,natura;
- Uit imediat numele oamenilor cu care am facut cunostiinta;
- Am o slabiciune pentru barbatii blonzi cu ochii verzi;
-Sunt gurmanda si pofticioasa;
-Sunt zodia rac dar imi este frica de apa :)
-Sunt inca copil si vreau sa raman pana la batranete;
- Inteleg si citesc engleza,franceza,italiana,spaniola si germana;
 
           Acestea sunt intrebarile formulate de Andreea : 

1.  Care este magazinul tau preferat? (de haine)

     H&M fara indoiala





2. Top 3 seriale/filme preferate


     Suits
 
  Mad men
 
Lie to me
 





             3. Care e modalitatea ta preferata de relaxare?


                   Plimbarile lungi in parc (Herastrau sau Mogosoaia)





4. Ti-ai dori sa locuiesti in alta tara? Daca da, in ce tara?


      Mi-as dori sa locuiesc in Italia, doar sa nu fie sufocata de atat de multi romani nesimtiti. Imi place foarte mult, ma simt ca pestele in apa acolo, cred ca e tara mea de suflet.

 






5. Care e primul blog pe care l-ai citit?

     Asta nu as stii sa o spun, am inceput cu bloguri din alte tari, dar cred ca blogul de retete al lui Teo a fost primul.





6. Cate din persoanele apropiate stiu ca ai blog?


    5 - cele care conteaza mult pt mine si de a caror parere imi pasa

             7. Care este accesoriul tau preferat?
 
  Cerceii

8. Care este melodia pe care ai putea sa o asculti la nesfarsit?

    Kings of Leon – Sex on fire

9. Care este actorul/actrita ta preferata?

      Charlize Theron – cea mai frumoasa femeie de pe planeta din punctul meu de vedere si o actrita exceptionala
 
                                                
 
      Johnny Depp - desi nu e genul meu de barbat, el este cumva o exceptie si preferatul meu datorita carismei si a talentului cu care a jucat rolurile sale

 






10. Ce tip de postari preferi sa citesti pe bloguri?

       ceai,carti,review-uri produse,week/weekend in pictures......  

11. Care e fondul de ten preferat?

     Clarins Everlasting foundation – imi place mirosul, puterea de acoperire, totul J
 
 
 
Intrebarile mele: 

Ce zodie esti?
In ce domeniu lucrezi?Ai vrea sa faci cariera in acest domeniu sau ai alt job ideal pe care-l doresti?
Spune un loc favorit din localitatea unde locuiesti acum.
Ce-ti doresti sa-ti aduca viitorul apropiat (viitori 5 ani)
Ce asteptari ai de la partenerul tau(viitor sot)?
Spune primele 3 lucruri prioritare pentru tine carora le aloci cel mai mare buget.
Scrie un citat din cartea favorita.
Care sunt primele trei locuri de vizitat pe wishlist-ul tau de vacante.
Care sutn hobby-urile tale?
Nominalizeaza 3 site-uri care te ajuta in activitatea ta sau sa te destinzi.
Scrie versul/versurile dintr-o melodie in care va regasiti.
    
 
Persoane nominalizate:
 
 
Si oricine mai doreste sa faca acest tag :)
 

 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...