Alba Botanica body lotion

09:03 Irina 3 Comments


Este cumparata de pe iHerb la pretul de 7.18 $, lotiune de corp foarte emolienta fara parfum, are un gramaj de 340 grame. Se gaseste pe site si in varianta de 907 grame  la 11.5$, insa eu am vrut sa o incerc pe cea mica pentru a ma convinge ca e buna, desi Georgiana se declara foarte multumita de ea, de asemenea este recomandata si de Pasagera.
Recipientul este dintr-un plastic de calitate, pompita cand am deschis-o era plina de crema, asta doar pentru ca nu am avut rabdare sa ajung acasa, dar nu a fost o problema.
In lista de mai jos puteti vedea ce contine, in traducere cateva din ingrediente sunt ulei de susan, unt de shea, ulei de jojoba, de avocado,extract de lavanda, extract de musetel.
Numele afirma ca este foarte emolienta ceea ce este adevarat, imi place ca hidrateaza fara sa fie o crema grasa, intra foarte repede in piele, desi cand o aplic miroase a ceva ce nu imi place in tocmai, nu-i un miros puternic care sa persiste dar daca nu-i parfumata macar sa nu miroase deloc. Acum ca a venit toamna pielea mea este extrem de uscata si aceasta lotiune m-a ajutat foarte mult, nu pot spune ca am fost asa harnica sa o aplic la fiecare dus pe tot corpul dar pe picioare si pe maini a fost de un real ajutor.Dupa cum se vede din cauza ca este emolienta nici nu am consumat o cantitate prea mare.

Ingrediente:
Aqua (water), glycerin, glyceryl stearate SE, carthamus tinctorius (safflower) seed oil, sesamum indicum (sesame) seed oil, cetyl alcohol, dimethicone, ethylhexyl stearate, cetearyl alcohol, butyrospermum parkii (shea butter), persea gratissima (avocado) oil, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil(1), vitis vinifera (grape) seed oil, aloe barbadensis leaf juice(1), camellia sinensis leaf extract(1), chamomilla recutita (matricaria) flower extract(1), cucumis sativus (cucumber) fruit extract, echinacea angustifolia extract, lavandula angustifolia (lavender) extract(1), allantoin, panthenol, tocopheryl acetate, lecithin, polysorbate 60, potassium hydroxide, xanthan gum, alcohol(1), benzoic acid, dehydroacetic acid, phenoxyethanol.
(1)Certified organic ingredients
No:
Animal testing, artificial colors, parabens, phthalates, sodium lauryl/laureth sulfate or sodium methyl sulfate.(ma incanta ca nu este testata pe animale, incerc sa nu mai cumpar toate marcile de masa care chinuie saracile animale)

Primeste de la mine nota 9 din cauza acelui miros ciudat, o sa mai incerc si alte creme de corp dar pe aceasta o voi tine aproape cu siguranta, mai ales ca asa cantitate va tine ceva timp.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...