Haul COSMETICS BEAUTY HAIR 2012

23:59 Irina 1 Comments

Am mers si eu din curiozitate la acest targ, nu aveam nevoie de ceva anume dar vruiam sa vad ce reduceri vor fi aplicate la diverse marci. Am solicitat o invitatie pe net, mi se parea aiurea sa dau 15 lei intrarea mai ales ca nu aveam un scop stabilit. Romexpo este foarte aproape de mine si am ajuns acolo undeva pe la ora 10.30, m-am bucurat ca era destul de liber si am avut timp sa ma uit in voie la produse.
Am fost asaltata cu pliante si monstre, am vazut cateva demonstratii de machiaj si coafura.
 
Am facut cateva poze la standuri, am trecut pe la Farmasi si mi-am luat doua oje si un rimel si am primit o punguta cu doua mostre, un ruj,un creion si o oja :




La intrare se distribuia gratuit revista Ioana si Burda. Am primit si revista celor de la CHI si o revista a targului in care erau prezentate toate marcile si produsele.
Am incercat peria Tangle Teezer si m-a incantat foarte tare, din pacate imi stabilisem sa-mi cumpar mai multe nuante de oje pentru toamna si aveam un buget, deci am refuzat oferta.
 Am observat ca nu au fost la targ cei de la Flormar, as fi vrut sa-mi iau ceva si de la ei.
M-am inscris la o tombola si am primit o mostra de sampon Ansee, nu am mai auzit de aceasta marca, am zis ca o sa caut mai multe pe net. 
 Gerocossen era prezent cu foarte multe produse, am primit si cateva mostre.

     La standul CHI era o demonstratie cu acest tratament Silk therapy, sunt foarte curioasa sa-l incerc. Este un ulei ca si cel de la Moroccanoil.

Mostra cu tratament de la Moroccanoil, ingredientele nu m-au incantat deloc dar o sa-l incerc totusi.

Alte mostre de la o firma de care nu am auzit.
 
Acestea sunt ojele pe care mi le-am luat, erau la promotie si nu am putut sa ma abtin :) Am vazut si OPI, Orly sau Essie dar nu m-am agitat sa le cumpar la asa preturi deoarece le-am avut pe unele din ele si nu pot spune ca aveau ceva special sau ca m-au tinut mai mult pe unghii.

Acesta este un rimel si un gloss nude care mi-au facut cu ochiul cat timp alegeam nuantele de oja :) O sa vorbesc de ele cu alta ocazie.
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...