Big Wishlist

19:37 Irina 4 Comments

Dupa ce am primit lucrusoarele comandate bineinteles ca mi-am facut un alt wishlist, o fata trebuie intotdeauna sa stie ce vrea ;) si sa fie pregatita :)

Urmatoarea comanda de pe iHerb:

ulei de cocos pur

sapun negru conţine ovăz, aloe, vitamina E, ulei de cocos, unt de shea, luptă cu acneea, tratează eczeme, pielea grasă, psoriazisul, are rol detoxifiant

pensule ecotools

pasta de dinti fara flor,parabeni si alte minunatii
 
Vreau 2 parfumuri noi, unul l-am vazut la Anda Zelenca si celalalt l-am ales eu, ambele Salvador Dali:
 

 
Carticele de pe elefant.ro, nu puteau lipsi, desi lista mea se mareste pe zi ce trece, nu ma pot abtine sa nu iau putina hrana pentru sufletelul meu :)
 



 
Si cateva hainute pisicesti de la HM, trebuie sa-mi innoiesc garderoba de toamna :)
 

 




 


 




Acestea sunt lucrusoarele pe care mi le doresc luna asta, sper sa reusesc sa-mi iau cat mai multe din ele :)
 
 
 
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...