Leapsa A to Z

11:58 Irina 2 Comments

Iris m-a nominalizat intr-o leapsa, pe care am facut-o cu drag. Circula de ceva timp pe net si am vazu-o si la alte blogarite. Imi plac aceste posturi, asa poti sa afli mai multe despre ceilalti :)
Here we go:

A
Age : 28 ani.
Allergic: Nu am nicio alergie.
Animal: pisicuță
Actors:  Charlize Theron, Marion Cotillard , Audrey  Tautou , Johnny Depp, Robert de Niro,Harisson Ford,Mel Gibson

B
Birthday/Birthplace: 01.07.1984 / Olt
Best Friends: Sunt 3
Body Part on opposite sex: Mainele , ochii ,picioarele și pieptul.
Best Feeling in the world: cand realizez ceva
Best weather: Clima din Roma, as vrea sa ma bucur de ea primavara, vara si toamna J
Been in Love: nu, asa am crezut intr-un timp, dar cateodata avem tendinta sa ne pacalim singuri.
Been on stage?: Nop
Believe in yourself: Chiar daca sunt racusor am ascendent in gemeni, cateodata nu prea am incredere in mine, dar daca ma supara cineva sau ma ambitionez ....ies scantei J
Believe in life on other planets: nu stiu daca pe alte planete, dar sigur exista cineva acolo undeva
Believe in miracles: da J
Believe in magic: doar in magia iubirii J
Believe in God: cred ca exista ceva acolo sus care are grija de noi, nu stiu in ce fel sau sub ce nume
Believe in Satan: nu, exista doar rautatea si ura oamenilor opusul bunatatii si dragostei, nu ne indeamna nimeni sa fim rai, rautatea exista in noi si atat
Believe in Santa: as fi vrut sa mai cred J
Believe in Ghosts/spirits: aici e discutabil, exista ceva supranatural dar nu stiu daca ce credem noi ca sunt spirite/fantome J
Believe in Evolution: Da, sper ca urmatorul pas sa fie o intoarcere catre natura si tot ce e frumos.
 

C
Candy: Stafide in ciocolata
Color:toate si de la o perioada cu precadere pastelurile
Cried in school: nu-mi amintesc
Chocolate/Vanilla: Vanilie
Chinese/Mexican: Chinezească.
Cake or pie: praji doar daca are crema
Countries to visit: Roma,Istanbul,Paris,Barcelona,Grecia,Bulgaria si România in toate coltisoarele 

D
Day or Night:amandoua au frumusetea lor
Danced: yep
Danced in the rain?:  Țopăit
Danced in the middle of the street: nop

 
E
Eggs: imi plac, dar acum le-am consumat cam rar, nu-mi explic motivul
Eyes: caprui-verde
Everyone has: soul, secretes
Ever failed a class?: Nop

 
F
First crush: in generala
Full name: Irina Violeta Tuca
First thought waking up: as vrea sa ma trezesc mai tarziu, cu soarele si sa ma pisicesc cu mata
mea
Food: salata de vinete, ardei copti, ciorbe
Fruits: cirese, nectarine, capsuni, pepene galben si rosu


G
Greatest Fear: gandaci
Giver or taker: Intai primesc, apoi dacă merită dau din tot sufletelul meu
Gum: cu pepene galben
Good luck charms: -
 

H
Hair color: Șaten
Height: 1,65
Happy: every day
How do you want to die: nu vreau J
Hate: rautatea de orice fel

 
(In guys/girls)
Ochii: verzi/caprui
Hair Colour: Șaten deschis/blond
Height: 1.75-1.80
Clothing Style: blugi,tricouri,camasi,tenesi – smart-casual
Characteristics: bun la suflet,inteligent, pasionat de masini si calculatoare(sa nu-i placa fotbalul) serios cand trebuie glumet in rest,respectuos, atletic

 
I
Ice cream: rom cu stafide, pepene galben, vanilie
Instrument: Pian
 

J
Jewerly: inele,cercei,
 

K
Kids: maybe
Keep a journal?: nu jurnalul e in sufletul meu
 

L
Love: pe mine asa cum sunt,familia, viața, natura
Letter: primit și trimis
Love at first sight: nu am trait pana acum


M
Milk flavour: in inghetata
Movie: animatie/romantic/aventura/thriller
Marriage: in viitor
McD's or KFC: depinde de mood, inghetata Mcflurry e preferata mea
 

N
Number of Piercings: 0 deocamdata
Number: 1
Nickname: Irinuca,Irihoney,Ina,Iris,Iri

O
One wish: casuta mea cu curte mare in zona in care stau acum

P
Place you'd like to live: Romania,Roma
Pepsi/Coke: Pepsi Twist si multaaa lamaieee

Q
Questionnaires: urasc persoanele care te „interogheaza”

R
Reason to cry: cand am fost ranita de persoana de langa mine
Roll your tongue in a circle?:  da
 

S
Song: Jon Bon Jovi – It’s my life
Shoe size: 37
Slept outside: da vara la mare J
Shower daily? Da
Sing well?: da
Scientist need to invent: leacul pentru ura si rautate
 

T
Time for bed: 22-23 exceptie weekendul
Thunderstorms: No stress
Touch your tongue to your nose? Nop
 

U
Understanding:  înțelegătoare din fire


V
Vegetable you hate: nu imi place in mod deosebit conopida si brocoli
Vegetable you love: vinete,ardei,rosii


W
Weakness: bunătatea
When you grow up: o sa am o viata din ce in ce mai frumoasa
Who makes you laugh the most: glumele bune, pisi meu
Worst feeling: Când cineva mă minte și îmi trădează încrederea
Where do we go when we die?: nu planuiesc sa mor J
Walk with a book on your head?: mai greu dar pot


X
X-Rays: nop


Y
Year it is now: 2012

 Z
Zoo animal: nu-mi place sa vad animale chinuite
Zodiac sign: rac cu ascendet in gemeni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...