September favorites+Redecorating and DIY

21:18 Irina 9 Comments

Sampon Nature's GateBalsam Gliss
Gel de dus Oriflame
Lotiune de corp Alba Botanica
Demachiant Elmiplant
Spuma demachianta Yves Rocher
Oje Golden Rose
Rimel Yves Rocher
Gloss Deborah

Luna aceasta am studiat toate revistele si blogurile de design pentru casa deoarece la jumatatea lui octombrie ma apuc sa schimb putin fata apartamentului unde locuiesc chiar daca stau in gazda. In zilele reci si ploioase m-am delectat cu mirosul unei lumanari parfumate de la Ikea. Am adunat cateva lucrusoare care ma vor ajuta in proiectele mele DIY :) si am mai pus altele de la Ikea pe wishlist :)



Am mai multe idei nastrusnice de pus in aplicare :) cu borcanelele si recipientele stranse.
De asemenea luna aceasta am dat toate produsele de machiaj pe care nu le foloseam, vreau sa-mi cumpar altele de calitate si putine ca numar pentru ca nu ma machiez prea des ca sa fac colectie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...