Ulei pentru masaj Elmiplant

13:35 Irina 0 Comments

L-am cumparat la inceputul verii din DM-ul de la Unirii, cautam ceva care pe caldura sa nu faca pielea sa transpire mai mult decat trebuie si sa fie foarte usor.
Este ulei de masaj cu aroma de ylang-ylang si lavanda, este transparent. Bidonul este din plastic tare, nu este prevazut cu pompita, dopul se apasa pentru a se deschide si poti folosi cata cantitate vrei.Gramajul este de 250 ml, cantitate satisfacatoare de vreme ce pentru un masaj nu folosesti mai mult de 5-10ml.

Produsul nu are parabeni, dar are cateva ingrediente nu asa bune pentru piele. Eu l-am aplicat dupa baie pe pielea umeda sau uscata toata vara, hidrateaza atat cat e nevoie ca sa nu mi se vada pielea alba si decojita, este usor, intra destul de repede in piele masat de cateva ori, masajul prinzandu-mi bine si in zonele cu mici probleme(piele de portocala).
Desi a fost bun nu o sa-l mai cumpar pentru ca m-am orientat sa achizitionez niste uleiuri naturale de pe iHerb.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...