Tag 7 Things

10:19 Irina 3 Comments


Acest tag initial am vrut sa-l preiau de la Alina si l-am primit si de la Iris. Iata cateva lucrusoare despre mine:


7 lucruri ciudate despre mine:
Ceaiul negru il beau decat cu lapte
Imi este frica de gandaci, insa nu de alte vietati mai mari si mai urate
Ma uit foarte, foarte rar la televizor
Nu pot avea liniste daca nu fac liste peste liste
Daca am hainele aranjate la dunga ma simt inspirata si-mi ies tinute frumoase
Nu retin numele oamenilor cand fac cunostinta cu ei
Imi place combinatia dintre branza sarata si dulceata cu paste


7 lucruri pe care nu le suport:
Minciuna
Oamenii care nu respecta ce au promis sau nu ajung la timp
Oamenii pesimisti , le dau ignore si ma feresc de asemenea specimene
Nu imi plac oamenii care se plang de Romania(nu va tine nimeni legati) dar care in acelasi timp nu ar face nimic sa se schimbe ceva
Oamenii batrani de care nu ai loc si aer dimineața in drum spre munca
Barbatii care se plang de fosta, de obicei ei sunt nemernicii
Cocalarii si pitipoancele


7 lucruri fara de care nu pot sa traiesc:
Fara aer
Fara apa
Fara iubire
Fara cumpărături ca terapie 
Fără să zâmbesc mereu
Fara a desena
Fara carti

Cine doreste sa preia acest tag sa se simta liber sa se desfasoare :P, eu in continuare prefer sa nu nominalizez pentru ca ar trebui sa pun tot blogroll-ul :)
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...