What I've been doing lately

09:28 Irina 2 Comments

Mi-am tratat labuta cu spray de arsuri,mi s-a vindecat destul de repede :)
Am dat o mini comanda la Oriflame, o pensula cu doua capete, cutiuta minune si un gel de dus cu un miros divin, intotdeauna gasesc bunatati la ei.
Am dat o comanda si la elefant.ro, la ce preturi au acolo nu pot sa ma abtin sa nu mai iau cate o carte,doua,trei... :), cred ca-mi va sosi astazi coletul.
Astept nerabdatoare comanda de pe iHerb, nici acum nu a sosit si sper sa am o bucurie si sa vina saptamana asta, doar e prima mea comanda :)
Mi-am preparat homemade ice tea din macese, miere si lamaie, nu mai vreau sa consum prostiile astea din comert (in afara de Pepsi twist,gheata si multaaaa lamaie preferatul meu).
Am mai gasit un blog de DIY dragut, una din pasiunile mele, cred ca o sa fac posturi si despre acest subiect in viitor.
Mi-am mai facut un wishlist cu lucrusoare de la HM, nu cred ca exista o persoana mai indragostita de HM ca mine :)
Am ascultat:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...