The happiest girl :)

09:21 Irina 8 Comments

Ieri am avut o dubla bucurie, asteptam cartile de la elefant.ro care au sosit aproape de pranz, cu aceasta ocazie am zis sa intreb la posta si de coletul de la iHerb (putin ingrijorata de cele auzite cum ca nu ar ajunge unele colete) si coletul sosise astazi :)
Am fost un zambet tot drumul :) si de abia asteptam sa le deschid. Produsele erau ambalate frumos fiecare in punguta sa si cu o bucata de scotch aplicata pe dopul fiecareia, am primit freebies un pix si un pliculet de ceai verde pe care-l savurez in timp ce scriu.
Deja mi-am ales ce produse voi comanda la a doua comanda :)

Aseara am incercat toate produsel :) Samponul nu imi place ca este mentolat dar imi place foarte mult cum imi spala parul.Spray-ul antifrizz si anti caldura miroase bestial a cocos si la fel si parul meu :) De asemea parul meu straluceste cum nu a mai facut-o de mult.
Deodorantul din piatra de alaun cu bicarbonat si musetel mi l-am aplicat dar vreau sa il testez si in conditii mai dure ca sa ma pronunt.
Crema est foarte emolienta, mi-a lasat pielea moale, nu are miros si contine numai ingrediente naturale :)

Acestea sunt cartile de pe elefant.ro care merg pe lista "de citit":
- Amantul dnei Chatterley a costat 5.18 lei
- Biografia lui J. Oliver doar 5.90 lei
- Oracolul din Stambul - 18.68 lei

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...