Deluxe shine gloss Flormar

12:13 Irina 4 Comments

 
 L-am cumparat de cateva saptamani bune din Flormar shop Sun Plaza si a devenit rujul meu preferat, numai pe el il folosesc.Nu l-am gasit pe site probabil este din vreo colectie mai noua, pentru ca nu avea foarte multe nuante din cate am observat. Imi place ambalajul si faptul ca este mai mic decat un ruj normal. Are culoarea perfecta, un roz nude, glossy atat cat trebuie. M-a ajutat in zilele reci foarte mult, mi-a hidratat buzele si mi le-a ferit de frig.
Lista de ingrediente o regasiti mai jos, contine parfum dar zic eu intr-o cantitate destul de mica pentru ca rujul nu este parfumat prea tare, in rest are si unturi si uleiuri benefice. O sa fac un post ulterior dedicat listei de ingrediente.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...