My face, Paula's Choice and thoughts ....

13:34 Irina 7 Comments

Trebuie sa incep acest post spunand ca in afara de faptul ca imi spal fata regulat nu cred ca am avut o saptamana in care sa-mi dau constant cu crema, lotiune micelara,tonic etc. Mama mea si bunica nu s-au dat niciodata cu crema si nu isi arata varsta. Pe acest principiu am mers si eu. Da, par mai tanara decat cei 28 de ani pe care ii detin :) dar din cauza soarelui au inceput sa-mi apara pete maro pe fata, in afara de pistruii din dotare.
Recunosc ca tot citindu-le pe Pasagera si pe Adiana am dezvoltat o nevoie urgenta sa-mi construiesc o rutina zilnica pentru tenul meu mixt pe care sa o respect cu sfintenie. Nu am probleme majore la ten, doar cateva riduri de expresie, niste pete de la soare, cateodata cate un musafir nepoftit (in special din cauza hormonilor) si putin sebum in exces pe barbie si nasuc.
Rutina mea viitoare va cuprinde produse Paula's Choice, produse de pe iHerb - Eucerin, Neutrogena, Jason Naturals, Physician's Formula sau de la Boots. Unele au preturile mai piperate dar isi merita bani, decat sa cumperi 5 produse proaste mai bine unul si bun.
Ieri mi-am achizitionat Skin Balancing Daily Mattifyng Lotion with SPF 15 and Antioxidants(60 ml - 107 lei) , va fi crema mea de zi, cea de sub fondul de ten (urmeaza review).



Intentionez sa cumpar un gel pentru spalat fata, oscilez intre:
- Eucerin, Gentle Hydrating Cleanser, Fragrance Free (237 ml)
- Boots Simply Sensitive Foaming Cleansing Wash 150ml
Demachiantul meu este Elmiplant pentru ten normal/mixt , ma gandesc daca sa imi iau unul special petru ochi sau nu, deoarece ma impac bine cu cel de acum.
Neaparat trebuie sa includ apa micelara Bioderma Sensibio H2O pentru a-mi curata tenul inca o data inainte sa aplic crema.
Voi folosi si un exfoliant Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant care imi va imbunatati considerabil tenul.
Crema pe care o voi aplica seara va fi RESIST Anti-Aging Clear Skin Hydrator pe care trebuie sa o comand impreuna cu BHA-ul, acum mai am putin din crema mea din uleiuri naturale.

Am un project pan in derulare.Trebuie sa consum toate produsele stranse, am mai impartit si familiei din ele :) nu voi mai cumpara decat strictul necesar si cat mai naturale. Astfel voi avea mai mult spatiu in baie, pielea mea va fi mai fericita si voi avea o viata mai simpla.
Pe blog voi vorbi de doua categorii de produse, cele naturale si eficiente sau cele care fac ce promit dar mai au un ingredient, doua nu foarte bune.
Nu voi face reclama la produse primite care nu au nici un efect, mi s-a intamplat sa iau de atatea ori produse laudate pe bloguri si sa nu fie bune de nimic, nici macar nu mai citesc blogurile care lauda orice produs de dragul de a avea ce scrie pe blog sau pentru a primi in continuare sponsorizari.
Deja exersez in citirea ingredientelor de pe lista si interpretarea lor pentru a le putea explica aici pe blog.

Voi ce rutina de ingrijire zilnica aveti si ce produse folositi ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...