Cute idea

13:27 Irina 9 Comments

De multe ori cand este frig si vreau sa ies din casa sau sa mananc ceva bun nu stiu cum se face ca drumul ma poarta la Ikea. Imi place sa ma plimb printre produsele lor si imi vin tot felul de idei cum le-as transforma, ma delectez cu aroma lumanarilor sau pur si simplu stau la zona de mese si savurez o prajiturica. Acest ghiveci l-am cumparat in urma cu ceva timp de acolo sa-mi serveasca ca suport de pensule si de cercei.Vedeti mai jos rezultatul :)

Urmeaza sa cumpar niste pietricele sintetice transparente pe care sa le pun in ghiveci ca pensulele de machiaj sa stea bine si sa nu agate cercei :) V-as fi recunoscatoare daca sti sa-mi spuneti un magazin care comercializeaza pietricele transparente :)

 
Va urez un weekend frumos alaturi de cei dragi.
 
Cu drag,
 
Irihoney
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...