Shortly - Ingrijirea tenului iarna

15:03 Irina 1 Comments

Astazi vreau sa va vorbesc despre rutina mea de ingrijire a pielii iarna. Intotdeauna am cautat sa am o rutina cat mai simpla, sa nu ma pierd in detalii(a se citi produse) pentru ca timpul meu il vreau canalizat si pe alte lucruri la fel de importante.

Tenul meu este mixt cu tendinte de ingrasare in zona T si bucati de ten foarte uscat in jurul gurii. Sunt inca in cautarea unor produse minune care sa-mi transforme tenul miraculos. Am cateva produse pe wishlist pe care vreau sa le incerc si pe care le voi adauga in rutina mea atunci cand se va incalzi vremea.Dar pana atunci sa va povestesc despre ce se vede in fotografie si cum le aplic.
Dimineata imi spal fata cu miscari circulare timp de un minut cu gel spumant Gerovital Plant, apoi aplic crema Paula's Choice daily matifying lotion SPF 15 si machiajul daca e cazul.
Seara imi curat tenul cu demachiat, il spal cu gelul spumant Gerovital Plant temeinic si aplic in functie de starea mea fie uleiul de argan, fie crema Spirulin.
O data pe saptamana imi fac un scrub cu zat de cafea si un mix de uleiuri sau unul din miere si aspirina.
Sunt foarte multumita de aceste produse, putine ca numar dar eficiente.Tenul meu se simte bine in aceasta iarna. Am scapat de portiunile de piele foare uscata.Cred ca acest lucru se datoreaza in principal produselor care le folosesc noaptea, desi si crema PC ma protejeaza temeinic si se comporta foarte bine cu pielea mea.
Nu este nimic complicat in rutina mea, folosesc produse pe cat se poate de naturale si eficiente pentru pielea mea.

Voi ce produse folositi?Cum arata rutina voastra?Stiti vreun produs miraculos pe care mi l-ati recomanda?

Va pup,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...