NEW YEAR, NEW START

21:27 Irina 4 Comments

Incep acest post prin a va ura "LA MULTI ANI" plini de caldura, noul an sa va aduca sanatate, bucurii si tot ce este mai bun pe toate planurile.
A sosit un nou an, cu acesta ocazie scriu si eu prima postare dupa o pauza pe blog dar si in multe aspecte ale vietii mele.
Anul 2012 a fost un an al schimbarilor majore in viata mea, mi-a adus tristeti dar si bucurii nesperate.
  • Am pus capat unei relatii distructive, ce ma tinea prinsa intr-un cerc vicios;
  • Am inceput cu sufletul indoit o viata noua pentru mine ;
  • Am devenit mai inteleapta si mai puternica, am invatat multe lectii de viata;
  • Am cunoscut oamenii noi si mi-am facut multi prieteni, am rupt legaturi pline de ipocrizie si rautate;
  • Am reinceput sa scriu pe acest blog si am castigat cu aceasta ocazie prietene minunate :);
  • M-am redescoperit pe mine si am descoperit dragostea adevarata;
Am intrat in anul 2013 plina de speranta, cu pofta de viata si alaturi de o persoana speciala.Anul acesta am multe planuri si asteptari de la viata si de la mine.
Simt ca am renascut dupa o lunga perioada de incertitudine, durere si nesiguranta. E primul an in care mi-am facut o lista de rezolutii pe care sa le concretizez pana la ultima :) si un wishlist generos de inceput de an.

O parte din wishlist :)
 


Rezolutii

·         Să dezvolt un regim de viată sănătos – sport pentru un corp super tonifiat, fructe, legume, mai putine dulciuri si multe lichide;

·         Sa-mi pastrez blogul activ si sa organizez concursuri;

·         Sa invat mai multe despre fotografie si programe de editare;

·         Sa realizez mai multe bijuterii handmade;
 
·         Cel putin 4 excursii anul asta

·         Cat mai multe iesirii in natura si plimbari;

·         Sa economisesc;

·         Sa citesc cel putin 1-2 carti pe luna /cel putin o jumatate de ora pe zi;

·         Sa desenez;

·         Sa invat sa inot;

·         Sa invat o noua limba straina;

·         Sa am mai multa grija de tenul meu;
 
·         Să mă înconjor cu persoane pozitive și cu poftă de viață;

·         Sa fiu mai buna, sa ajut mai mult, sa imi vad mai des familia;

·         Sa-i acord mai multa atentie podoabei capilare;
 
Ce a-ti realizat in anul care a trecut? Ce asteptari si sperante aveti pentru 2013
 
 
Kisses,
 
Irihoney

 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...