First Giveaway on 2013

12:39 Irina 62 Comments

Am adunat mini bunatati pentru voi cele care ma urmariti, as vrea sa incepem anul bine si sa fac o bucurie uneia dintre voi.Premiul este incropit de mine din tot sufletelul :)


 In cutiuta se gaseste un portofel in stil chinezesc, Desert Essence spray anti-frizz si anti-heat, o bratara insa am uitat firma, patru oje, mini produse Dove, un creion Essence si monstre de la L'Occitane, Apivita, dr.brandt, Thalion, Nivea.

Concursul se va desfasura pana pe data de 5 februarie.Imi rezerv 5 zile dupa expirarea concursului sa extrag castigatoarea.

Conditiile pentru ca voi sa va inscrieti la concurs sunt :
 - sa ma urmariti prin GFC
- sa dati like la pagina blogului pe FB
- sa dati share la concurs
- sa-mi raspundeti la intrebarea: Ce va place,ce nu va place si ce a-ti vrea sa cititi pe blog?
- sa-mi lasati un comentariu cu numele GFC, numele FB, linkul share si raspunsul la intrebare


Succes dragele mele,

Irihoney




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...